Click Follow to follow my blog

Join me to get Extra Discount

SeniFoto on Facebook

nota kaki

ringankan jemari anda menekan iklan di bawah tu yer- terima kasih...

Popular Posts

selesai sudah

dah...takyah dah nak pikir2 lagi..buat private sudah...nak baca-baca la..taknak baca sudah..setakat nie dah invite 30 orang dah...yang lain2. tu tak berminat kot...takper la...tak menjadi maslah pon....sakit ati tak abis2 lagi..nie semua tersepit gara2 politik la nie...tapi toksah duk risau la....tunggu dan lihat jer la saper hackers sapa nanti....ari tu dah try buat dah..abih jahnam satu blog...takper,satu hari nanti dia tau la langit tu tinggi ker rendah....tunggu la geram aku nie yang tak habis2....hang jgn lupa,hang dah sekat rezeki org...hang kena tau tu..klu dah sekat rezeki org bermakna hang dah buat dosa besaaaa...aku nie sebagai manusia biasa,dah susah nak maafkan kooooo...wasalam saja....

5 follower here!:

Silverleaf said...

ehh aku dah ke?....silverleaf.silverleaf@gmail.com

Fadhlah said...

dah...huhuhu.ko kan kawan baik aku..hehehe

aien~s corner said...

aien dh bleh msuk dh.. uish mrh sgt cekgu..huhu

xpe2 cekgu.. bio tuhan bls je..
kita xmampu nak bls.. t kne tndakan undg2 lak..

cekgu, mulai sok aien dh jrg on9 tw...
aien dh abz cuti..

n dunia bz aien dh bmula..hehehe

hepi blogging..! keep it up!!
cm xjmpe lak lps ni huhu hehehehe

noor afzan said...

akhirnya dapat gak masuk blog padlah..
isk2..pelik juge memula..
ingat xmo invite saya~
huhu..
thanks ye invite saya.

hasad dengki tu mmg lumrah dunia..
bio la Allah membalasnya..

zawal said...

tahniah lah